Bezorging van pakketten en het coronavirus

  • Geplaatst op
  • Geplaatst in Algemeen

.
Wat betekend het coronavirus voor de bezorging van u pakket.

Ten eerste willen wij u sterkte en gezondheid wensen in deze periode.

Bezorging van post en pakketten - handtekening voor ontvangst.
Vanaf vandaag, maandag 16 maart, tekent de bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld.

Bron informatie en actuele ontwikkelingen website PostNL

Post NL Klantenservice informatie

 

Informatie over coronavirus
De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners staan voorop en daarom houden we bij PostNL de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwgezet in de gaten. We treffen uiteraard maatregelen waar dat nuttig en nodig is. We volgen daarbij de algemene richtlijnen en aanwijzingen van het RIVM en andere autoriteiten.

 
Bezorging - vertraging.
Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen is in deze moeilijke omstandigheden belangrijk voor het maatschappelijk verkeer.
Zolang dat veilig en gezond kan, blijven we op verantwoorde wijze bezorgen. Volgens het RIVM is de kans klein dat je ziek wordt als je spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketten. Ze geven aan dat de kans nog kleiner wordt als je regelmatig de handen wast en voorkomt dat je na het aanraken met de handen in het gezicht komt.
 
Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus is het drukker dan normaal, zowel in de bezorging als bij de klantenservice. Het lukt ons niet om vandaag alle pakketten te bezorgen. We doen dit zo snel mogelijk. Kijk in uw track & trace voor de laatste informatie.
Wij vragen u begrip hiervoor.
 
Voorkomen verspreiding virus
We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. We zorgen er voor dat onze medewerkers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken.
 
Voorbereiding
We bereiden ons voor op verschillende scenario’s, zodat we onze dienstverlening kunnen continueren. Nogmaals: de gezondheid en de veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners staan daarbij voorop.
 
Meer informatie
Als de situatie verandert passen we de informatie op deze pagina aan. We informeren leveranciers, klanten en partners voor wie wijzigingen gelden op dat moment proactief.
 

Bron informatie en actuele ontwikkelingen website Post NL

 

(0)
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »